Zwroty i reklamacje

Zwroty, wymiany i reklamacje

Odstąpienie od umowy oraz bezpłatny zwrot produktów

 

Od umowy możesz odstąpić w ciągu 14 dni od dnia dostarczenia zamówienia:

Wypełniając formularz zwrotu pod adresem https://visconi.com.pl/zwrot

Jak dokonać zwrotu na Visconi

lub składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: kontakt@visconi.com.pl

Jeśli zdecydujesz się na samodzielne odesłanie zamówienia, prosimy o przesłanie zwracanych rzeczy na adres: Visconi Nowy Gózd 7, 26-806 Stara Błotnica, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś/aś od umowy.

W przypadku gdyby wybrany rozmiar był nieodpowiednio dopasowany, istnieje możliwość jednorazowej, bezpłatnej wymiany produktu. Aby wymienić produkt należy postępować tak samo jak w przypadku zwrotu towaru. Po otrzymaniu przez nas podmienianego produktu, wyślemy zamienny.

Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:

  • dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach - od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik.

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy na zasadach wskazanych w regulaminie zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

Reklamacje

W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: kontakt@visconi.com.pl lub drogą pocztową na adres Nowy Gózd 7, 26-806 Stara Błotnica.

Wadliwy towar należy wysłać na adres: Visconi Nowy Gózd 7, 26-806 Stara Błotnica

W związku z wadą możesz żądać:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • usunięcia wady,

lub złożyć oświadczenie o:

  • obniżeniu ceny,
  • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.

Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu 2 lat od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

Hity Sprzedaży
Czółenka 7446 - NeroBianco
Czółenka 7446 - NeroBianco

329,00 zł

Czółenka 7681 - Beige
Czółenka 7681 - Beige

369,00 zł

Czółenka 7672 - Nero Beige
Czółenka 7672 - Nero Beige

369,00 zł

Klapki 4465 - Nero
Klapki 4465 - Nero

249,00 zł

Czółenka 7670 - Nero+Beige
Czółenka 7670 - Nero+Beige

379,00 zł

Czółenka 7722 - Nero
Czółenka 7722 - Nero

369,00 zł

Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach, a w zamian otrzymasz od nas kupon rabatowy o wartości 10% na pierwsze zamówienie.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl